Μαθήματα Περιβαλλοντικής Συνείδησης από τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας στην Πηγή της Αρέθουσας
Μια ξεχωριστή δράση εθελοντισμού και προσφοράς πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Τάξης του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας, την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025.
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», τα παιδιά άφησαν για λίγο τα θρανία και ανέλαβαν δράση πεδίου στην Πηγή της Αρέθουσας, πίσω από το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο. Σε αυτό το ιστορικό τοπόσημο, που συνδέεται με τη μυθική Νύμφη και του οποίου το όνομα μαρτυρά το «άφθονο αναβλύζον ύδωρ» της αρχαιότητας, οι μαθητές προχώρησαν στον σχολαστικό καθαρισμό του περιβάλλοντα χώρου.


Εξοπλισμένοι με γάντια, σακούλες απορριμμάτων και – κυρίως – με καλή διάθεση, φρόντισαν να απομακρύνουν σκουπίδια και φερτά υλικά, αναδεικνύοντας την ομορφιά της περιοχής. Η δράση δεν είχε μόνο χαρακτήρα καθαρισμού, αλλά λειτούργησε και ως βιωματικό μάθημα σεβασμού προς τον δημόσιο χώρο, συνδυάζοντας την περιβαλλοντική φροντίδα με την ανάδειξη της τοπικής μας ιστορίας. Οι μαθητές είχαν επίσης την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με το φυσικό στοιχείο, θαυμάζοντας την πανίδα του υδροβιότοπου και στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ότι η προστασία της φύσης και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς είναι υπόθεση όλων.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου συγχαίρουν τους μαθητές για την ωριμότητα και την ευαισθησία που επέδειξαν, αποδεικνύοντας στην πράξη τι σημαίνει να είσαι «Ενεργός Πολίτης».

