Αίτηση-Δήλωση για Ενισχυτική Διδασκαλία έως την Παρασκευή 21/11/2025
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες εκδόθηκε η εγκύκλιος για την Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών/τριών Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2025-2026 που περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά.
Έως την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025 και ώρα 13:00 μπορείτε να στείλετε, με ηλεκτρονική μορφή στο e-mail του σχολείου (2gym2@sch.gr), αίτηση-δήλωση για συμμετοχή του παιδιού σας στην ενισχυτική διδασκαλία συμπληρώνοντας όλα τα στοιχεία και γράφοντας “ΝΑΙ” στα μαθήματα που επιθυμείτε να παρακολουθήσει. Τα μαθήματα θα γίνονται από τις 15:00 και μετά, σε σχολείο της Χαλκίδας που θα οριστεί στο άμεσο μέλλον. Προσοχή: εφόσον καταθέσετε αίτηση-δήλωση, θα πρέπει ο/η μαθητής/τρια να φοιτήσει στην ενισχυτική διδασκαλία όταν ανακοινωθεί το σχολείο που θα οριστεί για αυτό.
Ακολουθεί η δήλωση:
Σε μορφή “εγγράφου” για επεξεργασία από κειμενογράφο: κλικ εδώ.