Ηλεκτρονικές εγγραφές 2025-26

Ηλεκτρονικές εγγραφές 2025-26

Οι μαθητές/τριες που αποφοίτησαν από την Γ’ Γυμνασίου και επιθυμούν να εγγραφούν σε ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025- 2026, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

Την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει δηλώσει στο σχολείο μας ότι είναι ο «Κηδεμόνας E-eggrafes» χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του TaxisNet.  Στην αίτηση συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία και δηλώστε ΓΕ.Λ ή το ΕΠΑ.Λ που επιθυμεί ο/η μαθητής/τρια. Η διεκπεραίωση των αιτήσεων και η ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών εγγραφών θα γίνει περίπου στα μέσα Ιουλίου οπότε και θα σας ενημερώσουμε και πάλι.

Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί από την 30η Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και την 08η Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59.

Εάν έχετε ερωτήσεις ή αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα μπορείτε να στείλε τε e-mail στο σχολείο στο 2gym2@sch.gr και θα σας απαντήσουμε άμεσα. Επίσης επικοινωνείτε με το σχολείο στο 2221024094.